Novinka

Veuve Clicquot Rich Rosé NEW (0,75)

  • 1 z 4

 Již více než dvě stě padesát let, spojuje Veuve Clicquot zkušenosti s výrobou vína s jedinečným uměním života Solaire.

Nenucený, elegantní životní styl inspirovaný radostně žlutou barvou slunce.

Veuve Clicquot představuje svá nejnovější cuvée, šampaňské RICH a RICH Rosé, která se nejlépe vychutnávají na ledu, kdykoliv během dne. Perfektně načasovaná při příležitosti otevření Slunečních klubů, tato cuvée zvýrazňují nenucený a elegantní art de vivre značky Veuve Clicquot. Na panoramatické střeše uprostřed města, v plážovém klubu s přáteli, nebo v rytmu neodolatelných tanečních skladeb na úpatí sjezdovek, tam všude najdete Sluneční kluby, na místech, která jsou prodchnuta radostí, zalitá sluncem a plná života.


  • Na skladě
1 395 Kč
Kategorie: Veuve Clicquot
Barva / Typ: Růžové
Obsah cukru: Demi-sec
Oblast: Champagne
Velikost lahve: 0,75l
Ročník: Neročníkové
Balení: Holá láhev
Země původu: Francie
 

V historii šampaňského existují vína, která byla míchána za účelem vyšší sladkosti, a obvykle byla označována výrazem „rich“. V některých zemích si konzumenti přidávali do svého šampaňského cukr, aby si víno doladili podle své chuti a udělali ho osobitější. Veuve Clicquot obnovilo tuto tradici s RICH - svěžím vínem s vyšší sladkostí. Přizpůsobte si svou sklenku RICH přidáním vybraného ovoce nebo zeleniny! 

 

Hrozny

 

50 % Pinot Noir (Rulandské modré) / 30 % Meunier / 20 % Chardonnay 15 % červeného vína 40–45 % rezervních vín

POTENCIÁL ZRÁNÍ

3 roky a více

 

Chuť

 

Červené ovoce: jahody, maliny, červen. rybíz

Exotické ovoce: ananas, meloun, datle

Sadové ovoce: fík, broskev, hruška

Svěží tóny: citronová tráva, máta

Koření: zázvor, bíl. pepř, an.z,

Tóny pečiva: sušenka, toast, pečení

 

Párování k jídlu

Uzené ryby

Pikantní ovocn. salát

Sladké brambory

Kuřecí špíz yakitori

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola

vcp_logo

V roce 1772 založil Philippe Clicquot podnik na výrobu vína se jménem Clicquot.

Jeho syn François, který rodinný podnik převzal, se v roce 1798 oženil s Barbe Nicole Ponsardin. Když François v roce 1805 zemřel, rozhodla se mladá vdova, jíž v té době bylo 27 let, pokračovat v odkazu svého manžela. Jako žena s vizí se stala „hnací silou“ proslulosti a úspěchu značky, která se v roce 1810 přejmenovala na Veuve Clicquot Ponsardin.

S neutuchající snahou prosazovat vynikající kvalitu a inovaci vymyslela v roce 1816 madam Clicquot „table de remuage“ (systém odstranění usazenin v láhvi) s cílem získat vyčeřené šampaňské bezkonkurenční kvality. Jako projev uznání její odvahy a rozhodnosti byla ve své době známa jako „Grand Dame of Champagne“.

Madame Clicquot postupně své dovednosti využila k rozvoji výjimečné vinařské oblasti o rozloze 515 hektarů v srdci nejlepších vinic kraje Champagne.

V dnešní době značka Veuve Clicquot i nadále ve Francii i v zahraničí zosobňuje hodnoty, kterých si Madame Clicquot cenila: modernost a odvaha spojená s důrazem na prvotřídní kvalitu a odborné znalosti.

Šampaňské Veuve Clicquot Ponsardin patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.